JUST ANOTHER F... DAY from  eCLIMB.ro
Grad artificial: A0
Cotatie clasica: 6B
Grad impus: 7+ 8-
Grad la rootpunkt: 8+ 9- (ESTIMAT)
Calitatea asigurarilor: bune, dar necesita mobile pe alocuri
Calitatea stancii: buna, dar pe alocuri friabila

Autori: Danut Ochesel si Justin Ionescu, cap schimbat de coarda, iunie 2004 - 13 octombrie 2006.

Linia traseului intersecteaza 3 trasee: Fisurile Centrale, Traseul Central si Muchia Branelor

Traseul a fost finantat din resurse proprii. Asigurarile fixe sunt conform standardelor, cu materiale de cea mai buna calitate (ancora mecanica inox diam 10 mm, lungime 100 mm, urechi Petzl inox si ancore chimice diam 10 mm, lungime 120 mm).

- 14 lungimi de coarda, 500 m diferenta de nivel
- materiale folosite: exclusiv spituri inox, regrupari un spit si o ancora chimica !!
- materile necesare: coarda 50 m, 10 bucle, set nuci, 2-3 frienduri dimensiuni medii
- scurta descriere: traseul incepe in circul 1 cu 8 lc si continua in circul 2 cu alte 6 lc
LC 1 - 50 m, stanca compacta, fata cazuta 4 asigurari fixe si posibilitate asigurari mobile friend, gr 5.
LC 2 - 50 m, stanca compacta, fata cazuta 4 asigurari fixe si posibilitate asigurari mobile nuci, gr 5.
LC 3 - 50 m, 4 asigurari fixe. 7 m diedru, brana, arcada cu asigurari mobile 15 m, traversare dreapta orizontal pana in regrupare, gr 5
LC 4 - 35 m, 6 asigurari fixe, urci pe brana, dreapta 4-5 m, urmaresti linia spiturilor, gr 7-
LC 5 - 50 m, 7 asigurari fixe, posibilitate asigurari mobile nuci si friend. urci 3-4 m, traversare dreapta cu pasaj A0, urci 7-8 m oblic dreapta pana la baza unei bavareze de 6-7 m, in capat traversezi dreapta, continui pe o arcada, intri pe brana, regrupare in dreapta, gr 6 cu A0
LC 6 - 50 m, 6 asigurari fixe, fata verticala, aproape de triunghiul de iarba "Sperante", regrupare sub tavan diedru. gr 7 ?
LC 7 - 50 m, 6 asigurari fixe, diedru vertical 6 m, sus pe fete pana la o brana mare sub horn. gr 7 ?
LC 8 - 35 m. 2 asigurari fixe si posibilitate mobile, urci pe o fisura mare cazuta pana pe tanc. gr 5
LC 9 - 50 m, 4 asigurari fixe, traversare pe sub un tavan, urci catre stanga pana la baza unei fete mari stanca neagra. gr 5
LC 10 - 50 m, 8 asigurari fixe, fata verticala compacta, in capat usor stanga, se intra din nou pe o fata suplombata spre stanga, regrupare la un smoc mare iarba. gr 8 sau pasaj A0
LC 11 - 40 m, 3 asigurari fixe, posibilitate mobile, urci catre stanga ~~ 8 m, traversezi stanga pana la iarba si sus pana in regrupare pe brana la baza hornului. gr 6
LC 12 - 40 m, 5 asigurari fixe, posibilitate mobile, horn 5 m, se urca oblic stanga pana la baza unei fisuri 5-6 m, usor stanga, intri pe brana ascendenta dreapta, regrupare. gr 7-
LC 13 - 50 m, 9 asigurari fixe, stanca compacta verticala, foarte bine asigurata, catarare pe alveole, gr 7-
LC 14 - 40 m, 6 asigurari fixe, urci 6 m, traversezi oblic dreapta catre o fisura mare friabila, gr 6

Multumim pentru sprijin:
magazin Himalaya - David Neacsu, (reducere pret urechi Petzl)
George Stroie - Bivuac (tamponor - pe care l-am tinut 2 ani)

Articol preluat de pe roclimbing.net