Traseul Galiani from  eCLIMB.ro
Cotatie clasica: 5B
Grad impus: 6+ 7-
Grad la rootpunkt: 7+
Calitatea asigurarilor: bune, dar necesita mobile pe alocuri
Calitatea stancii: buna

Premieră şi reparații Premieră: Vlad Popa, Justin Ionescu
Dată: 2000 Premieră iarnă: Ioni Mânzatu, Mihnea Rădulescu Dată: 07.03.2003

Descriere traseu: Traseul a fost deschis în memoria alpinistului Mihai Cioroianu, mort pe K2 la 10 iulie 1999.
Asigurări mobile necesare: un set de frienduri (20-60mm); pe lungimea a II-a pot fi utile și o selecție de nuci medii/tricamuri

LC1 - 30 m, VI Asigurări fixe: multe pitoane vechi Descriere: Se urmărește linia pitoanelor pe un diedru înierbat (friabil în partea inferioară), după care se merge stânga pe sub o arcadă ce se depășește prin stânga pentru a prinde o fisură (oblic stânga) bine pitonată ce ne conduce în regrupare.

LC2 - ~25 m, VII-/VII Asigurări fixe: un spit și 3 pitoane Descriere: Se pleacă pe o fisură fisură/diedru (ce primește frienduri medii) până la o mică nișă urmată de o surplombă cu un spit (pasul lungimii). Imediat după surplombă, mai facil de depășit prin stânga spitului, asigurăm un piton bun (Peu auriu), apoi o lamă ce nu inspiră prea multă încredere și continuăm ușor oblic stânga pe față. După ce se asigură un al treilea piton (un U), se mai urcă câțiva metri pe o fisură () și se traversează stânga, peste o placă ce sună a gol, la regruparea aflată într-o nișă.

LC3 - 40 m, VII Asigurări fixe: 5-6 spituri și un piton Descriere: Se traversează înapoi către dreapta, la un spit cu ureche albastră, apoi se urcă câțiva metri și se asigură alte două spituri apropiate, după care urmează primul pas al lungimii - o traversare neasigurată de 7-8 m, ascendent dreapta, pe o față verticală, spre un spit cu ureche roșie. După traversare, se intersectează linia de spituri din traseul „Șmecher” și se merge drept în sus spre o fisură surplombată (al doilea pas al lungimii). Traseul urmează fața surplombantă la dreapta de fisură, apoi tot în sus intersectează linia traseului „Balcoane” și după câțiva metri ajunge în regrupare (două pitoane)

LC4 - 40 m, VI Asigurări fixe: două spituri È™i un piton Descriere: Traseul uremază, oblic stânga, fisura de deasupra ultimei lungimi a traseului "Balcoane", iese pe o brână de stâncă È™i după ce se trece de o zadă, găsim regruparea/staÈ›ia de rapel. Surse informaÅ£ii Schiţă - Vlad Popa Text - Vasile Dumitrică